نحوه یکپارچهسازی با خدمات جویشگر بومی و دیگر ناشران آگهی
در این روش، سکوی تبلیغات هوشمند با اتصال سست (که توصیه شده توسط تجارب موفق جهانی است)، با دیگر خدمات جویشگر بومی یکپارچه میشود. با توجه به آنکه مدل نشر آگهی و اطلاعات زمینه در خدمات جویشگر بومی با یکدیگر متفاوت است، لذا برای اتصال به هریک از خدمات جویشگر بومی باید توافقات فنی مجزایی صورت پذیرد. برای مثال در اتصال به جویشگر نقشه، اطلاعات تخصصی مانند درجه بزرگنمایی نقشه، متن پرسوجو، ناحیه نمایش و غیره باید در انتخاب هوشمند آگهی در نظر گرفته شوند. مدل درآمدی برای تمامی خدمات جویشگر بومی و دیگر ناشران آگهی (خارج از خدمات طرح) تقریبا یکسان است و بر پایه درآمد حاصل از کلیک (CPC) تعریف میشود.
آگهیدهندگان از طریق پنل مدیریتی که در اختیارشان قرار میگیرد با سکوی تبلیغات هوشمند ارتباط برقرار میکنند. آگهیدهنده از طریق پنل، حساب مجازی خود را شارژ میکند، کمپینهای تبلیغاتی ایجاد میکند و به هر کمپین، آگهیهای متنی (AdWords) و آگهیهای تصویری (AdSense) تخصیص میدهد. آگهیدهنده میتواند فیلترهایی برای نمایش آگهی تعریف کند، مانند: زمان نمایش آگهی، کلمات کلیدی، حساسیت به محل جغرافیایی، دسته اختصاصی و غیره. فیلترها در انتخاب بهتر آگهی و هوشمندسازی نمایش آگهی کمک میکنند و منجر به افزایش CTR میشوند.
در سمت دیگر، خدمات جویشگر بومی و دیگر ناشران آگهی از طریق تفاهمات فنی و کسبوکار با سکوی تبلیغات هوشمند یکپارچه میشوند. هر یک از خدمات جویشگر بومی، از طریق پنل مدیریتی میتوانند گزارشات لازم را دریافت کنند و علاقهمندی خود برای نمایش آگهی را تعریف کنند. مفروضات یکپارچهسازی کسبوکار در ادامه ارائه شدهاند.